2015. február 5., csütörtök

Ajánló

Már szemezgettem egy jó kis színezőkönyvvel, amit az Usborne kiadó adott ki, Fiona Watt összeállításában, persze angolul. Nem volt olcsó az angliai változat, ezért eddig mindig elhaszatottam. (pl. ezek közül pár)

Aztán jött a meglepetés, mikor fiam kapott valami hasonlót magyarul. A Ventus Libro Kiadó adta ki, "Játssz velem! Foglalkoztató könyv nem csak fiúknak."
Nagy sikert aratott.


Van benne színezni, rajzolni való, játékötletek, matrica, feladatok. Van ami kicsit nehéz a 6 évesnek, de nem kell a füzetet egyszerre kitölteni.





Azóta az egyik lány megkapta a lányoknak készült változatot. Mondanom sem kell, hogy nagy sikere lett. 96 oldal.








A "Firka-füzet fiúknak", valamivel kisebb, kitéphető lapokkal, szerintem nagyon jó, otthonra is, de inkább olyan alkalmakra, amikor várni kell, csendben lenni, unaloműzőnek. Nem mintha egy üres lap és egy cerúza nem lenne alkalmas lekötni egy gyereket. De ezt a könyvet is igazán ötletesnek találom. Kíváncsi vagyok a lányos változatra - nem csak én, hanem a lányaim is.






6 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlót, a Firkafüzet tuti befutó lesz a hatéves közelgő szülinapjára!!

    VálaszTörlés
  2. Remélem, nem baj, hogy ide írom, köze nincs a témához :)
    klikk a képre, meglátod, milyen lepke lesz a hernyóból:
    http://www.ba-bamail.com/Content.aspx?emailid=12691&memberid=852183

    pepita

    VálaszTörlés
  3. Hát ez gyönyörű! Nincsenek szavaink... Köszönjük, hogy így megörvendeztettél! Gyönyörű minden amit Isten alkotott.

    VálaszTörlés
  4. szia,kedves Betti! Kerestem a lehetoseget, h irjak neked par sort de nem talalok sem email cimet sem tel szamot.hol tehetnek fel egy par kerdest az otthontanulassal kapcsolatban?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...