2013. június 6., csütörtök

Mozaweb. Ti tudtátok?

Az elmúlt két tanévben csak mozaikos tankönyveket használtunk. Idén már van nemzetis és műszakis tankönyvünk is. Magántanulóként a tankönyveket meg kellett vásárolni.

Ma, véletlenül - kerestem valamit a neten - akadtam rá a mozaweb.hu oldalra. Szerintem már jártam itt régebb is, csak nem tudtam miről van szó, nem állt össze a kép. Észrevettem ugyanis már régebb, hogy egyes Mozaik kiadós tankönyvek utolsó lapján van feketével nyomtatva valami kód, számok és betűk. Nem tudtam miért, mit jelentenek. De most ahogy megláttam az oldalt, azonnal megértettem mik azok a számok, mire valók.


Regisztrálni kell az oldalon. Mailen leküldik a felhasználó nevet és a jelszót. Aztán aktiválhatjuk az ilyen kóddal lelátott tankönyvet (egy tankönyvet csak egy személy aktiválhat, tehát a suliban ahol több évfolyam is tanul egy könyvből ez nem működik), és hozzáférhetünk a tankönyv elektronikus változatához, amihez van interaktív tartalom is. Csudajó! Gyorsan aktiváltuk az elmúlt két tanév tankönyveit is. Sajnos csak később jöttünk rá, hogy csak egy tanév idejére adnak hozzáférést egy kódnak, vagyis egy tankönyvnek, tehát, mire a következő gyerek odanő új kód kell. Na de nem baj, 2014 augusztusáig átnézhetjük az elmúlt évek tankönyveihez járó extrákat: videók, animációk, 3D bemutatók, feladatok. Most csak épp bepillantottunk a tankönyvekbe, Anita inkább az ének tankönyvből tanult. Ha van mozaikos tankönyvetek próbáljátok ki, szerintem megéri. A negyedikes irodalom tankönyvből láttunk animációt a Lánchíd építéséről, az idei ének tankönyvből animációt a londoni lakóhídról, történelemből sétáltunk a knósszoszi palotában és még sok érdekeset láttunk, hallottunk. Persze csak ezért nem tudom, hogy érdemes-e megvenni egy ilyen tankönyvet, de ha már megvan éljetek a lehetőséggel!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is szuper, de nálunk (vacak a net) van, ami nem tölt be :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom. Amúgy megvoltuk nagyon jól eddig e nélkül is, nem olyasmi, ami nélkül nem lehet tanulni, de van néhány érdekes dolog. Énekből meg nem kell keresgélni a neten a dalokat és hallgatnivalókat, mind megvan.

      Törlés
  2. Már 20 idegen nyelven is elérhető, így akár nyelvtanulásban is hasznát vehetitek:
    http://www.mozalearn.com/portal.php?cmd=solutions&open_video=208608

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdemes körülnézni az általad ajánlott linken is. Ott is sok hasznos dolog található.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...