2011. december 12., hétfő

Csak feljegyzem

itt magamnak, hogy hol találtam szép és könnyű íráselőkészítő feladatokat, amik ingyenesen letölthetők és amiket használunk.

-a Donna Young.org oldalról használjuk az íráselőkészítő feladatokat. Egyszerű és nincs sok gyakorlat, hogy a gyerek keze megfájduljon tőle.



-Shirleys Preschool Activities oldalon is jó íráselőkészítők vannak.

-A My Shape Book-ot a formák felismerésére használjuk.

Vannak lapjaim, amiket már nem tudom, hol találtam a neten, mert gyorsan kinyomtattam, a forrást nem jegyeztem meg.

Aztán még pár oldal, ahol vannak jó anyagok:

- a First-School oldalról még nem használtam semmit, de ott is sok használható anyag van.

-Pre-Writing Worksheets - itt is van ami tetszik.

Még sok oldal van, csak keresgélni kell. Egyelőre van min dolgozzunk. De csak keveset írunk, mert nem kell sietni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...