2012. április 26., csütörtök

Örülünk


a tavasznak, a melegnek. A gyerekekkel mostanában inkább csak vásárolni sétáltam a közeli piacra, boltokba. A parkba inkább a mamával mentek ki, mert a nagy pocakommal nem tudtam sokat kint lenni. Ma viszont én voltam kint velük a parkban, jól éreztük magunkat. Olyan szép, meleg idő volt!


Szeretek sétálni velük és figyelni a madarakat, fákat, virágokat. Sok fát itt a környékünkön felismernek már a gyerekek a levél formájáról, a nagyobbik a törzsről is és emlékszünk, hogy ez itt almafa vagy szilvafa, cseresznyefa - ilyenek is vannak a tömbházak mellett, - sőt fügefát is láttunk, s most megnézzük a virágját, levelét. Most kezd nyílni a gesztenye. Aztán nézzük a virágokat, madarakat, bogarakat. Együtt tanulunk. Jó ez.

3 megjegyzés:

  1. Jó olvasni a soraidat! Áldott babavárást és sok kitartást még így a végén :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Már nagyon várjuk a kislány születését, nagy találgatások folynak, milyen lesz a haja, szeme színe...

    VálaszTörlés
  3. Minden JÓT nektek! Neked pedig különösen sok türelmet - talán a legemberpróbálóbb időszak ez az utolsó.

    Áldott szülést! Kíváncsi vagyok az új lánykára - légyszi majd tegyél föl egy fotót róla.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...