2013. február 11., hétfő

Feljegyzem ide

Mariann osztotta meg a letölthető felvételi tételket. Elég homályos előttem még a magyarországi rendszer, de lassan megértem majd, hogy is van a vizsgákkal.
Örültem a pitagorasz oldal linkjének, a letölthető feladatoknak. S bár nekünk nem aktuális, belenéztünk, ötödikesen Anita megoldotta a negyedikesek feladatait. A nélkülözhetetlen figyelmetlenségi hibákka együtt elfogadható.


Olyan ez, mint egy tükör, meglátjuk hol is állunk, mi megy jól, min kell még javítani, bár célunk más vagy több, mint jól teljesíteni a vizsgákon. Egyelőre a rengeteg olvasás ellenére nem megy könnyen a fogalmazás. Ezen kell még dolgozzunk, hisz egyre inkább szükséges, egyre többet kell használni. Láttam azért, hogy az elmúlt évhez képest van fejlődés, jobban mentek a szóbeli vizsgák, de van még mit fejlődni.

3 megjegyzés:

  1. Én is úgy gondolom, hogy a vizsgán kapott jegynél sokkal fontosabb az, hogy mekkora tudást szedett össze a gyerek. Mekkora az az ismeretanyag, amivel majd el kell indulnia az életben. (Én például most jöttem rá, hogy a gyerekek nem tudnak tájékozódni a térképen, ezt sürgősen orvosolni kell!)
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az tetszik ebben az egészben, hogy magamtól, túl a negyedik ikszen sosem vettem volna elő bizonyos tantárgyakat: kémiát, matekot. Erre megesküdhetek nyugodtan. Most meg úgy nyitom ki, hogy alig várom,milyen új tudás jön velem szemben. :)))
      Vicces és megható egyben.

      Törlés
  2. Sokkal érdekesebb így felnőttként olvasni a tankönyveket, motiváltan keresni, mergérteni az anyagot. Én is szeretek tanulni. Örülök ennek az új lehetőségnek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...