2013. február 22., péntek

Sudoku

Nagylányomnak volt valamikor régen kicsiknek való sudokus könyve, tudom, szerette, igaz, évek alatt töltötte ki, igaz, ő járt napközis oviba és iskolába is.
Most megvettem a kisebbeknek, a teora kiadótól, szép kivitelezés, 23 4x4 -es és 22 6x6 -os feladvány van benne. Mivel a kisebbek nagyon különböznek egymástól, gondoltam, csak egyiküknek fog tetszeni, ezért csak egyet vettem. Kár. Mind a kettő örült volna neki, de lehet nyomtatni, rajzolni, s legközelebb lesz mind a kettőnek. Tudom, hogy a neten is nagyon sok nyomtatható sudoku van, de így valahogy jobban tetszik, a nagy is kapott ajándékba valakitől régebb egy 160 rejtvényes gyűjteményt. Időnként elő-előveszi. Most a négy évesem van elragadtatva a sudokutól. Magam is meglepődtem, milyen könnyen megértette a lényegét és milyen örömmel dolgozik rajta.



2 megjegyzés:

  1. Szia, ez a sudoku könyv nagyon tetszik, de nem tudok kiigazodni a kiadó linkelt oldalán, segítenél? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Látom, nem működik. Mikor rendeltem épp 35% kedvezménnyel lehetett megvenni. Kijavítottam, csak a kiadót linkeltem be, ott a keresőbe fent középen be lehet írni "sudoku".
    Romániában 48 ron fölött a postaköltséget a kiadó fizeti. Úgy látom, külföldre is küldenek, de nem tudom, akkor mennyibe kerül a postaköltség.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...