2013. július 20., szombat

Elengedtük (folytatás)

a tegnap fogott közönséges boglárkát, miután este (de még sütött a Nap) megmutatta a fiú Apának. De a lepke nem sietett elszállni, így még készült róla egy szép kép, amiből megtudtuk azt is, hogy hím, mivel a nőstény barna színű. Nőstényt ma fogott Balázs, de ezt csak akkor láttam, amikor a park szélén szabadon engedte a dobozból és kitárta a szárnyait, hogy elrepüljön.


A mai nap arról lesz emlékezetes, hogy ma került az első szitakötő a lepkehálóba. Mind megcsodáltuk.




Itthon láttam, hogy szitakötőkből is rengeteg van. Ez sárgatorú szitakötő - szerintem vagy erre hasonlít legjobban.

Ez a pillangózás, rovarozás engem is egész lázba hoz. Nem tudom, ki tanul többet, a gyerekek vagy én...
Élőben közelről megcsodálni ezeket a gyönyörű teremtményeket.... hát csodálatos.

Most vettem észre, hogy a tegnap lefényképezett kis fekete pöttyök közül az egyikből "kikelt" valami pici-pici fekete rovar, talán szárnya is van. Alig várom holnap megmutassam a gyerekeknek. De fogalmam sincs mi lehet, s azt hiszem nem leszek okosabb, csak úgy érdekes ezt is megfigyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...