2013. szeptember 23., hétfő

Pillangóra várva

Tegnap attól tartottam, valami baja van a hernyónak, nem tesz jót neki a rabság, mert már nem nagyon evett, behúzódott egy levébe. Ma reggel mintha kisebb is lett volna, aztán délután fiam szólt, hogy meghalt a hernyó. Nagyon szomorú volt a hangja. Mikor belenéztem a dobozba, akkor láttam, hogy komoly változás történt, kezd bebábozódni a hernyónk. Reméljük megláthatjuk majd a lepkét is.



Fiamnak felolvastam a "Fergeteges történetek" mesekönyvet, melynek főszereplője "Fergeteg Csiga".


Ma hozott egy csigát a házba. Ha jól értettem csak három napig tartja itt, aztán visszaadja a szabadságát.

3 megjegyzés:

  1. :) ez nálunk is így volt, még le is fejtettem a száraz sodrott levelet "szegény" hernyóról, és frisset kapott gyorsan a dobozába. Szintén azt gondoltam, meghalt, az új levélből már nem evett és olyan száraz kinézete volt...
    később kapcsoltam csak, hogy be akart bábozódni, a meleg lakásban elég hamar előbújt a lepke!
    pepita

    VálaszTörlés
  2. http://think.transindex.ro/?p=2518
    nagyon érdekes cikk!

    pepita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez nagyon érdekes cikk volt. Igazi kincsesbánya vagy! Kár, hogy nem blogolsz. Lenne miről, azt hiszem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...