2010. június 12., szombat

Iskola

Már-már azt hittem nem találunk iskolát, ahová magántanulónak felvennék A.-t. Hol erre, hol arra hivatkozva mondták, hogy még nem tudják, majd később szólnak... De aztán mikor mindent sötétben láttam, kaptam a hírt, hogy van egy suli, ahol fogadnának. Csak visszafogottan örültem. Felkerekedtünk és megnéztük az iskolát, beszélgettünk az igazgatóval és ... beíratkoztunk magántanulónak.

És kezdődnek a változások. Azt hiszem a legtöbbet én fogok változni...

Először is, kaptunk néhány tankönyvet, mert iskolakezdéskor lesz egy kis felmérő, ugyanis az itteni tanterv kicsit különbözik a magyarországitól. Ez jó, mert most sokkal lazábban tanulunk egy keveset, mert vakáció van, fő a pihenés. A szorzótáblától eltekintve, amit úgy-e meg kell tanulni, a többi tanulás szeretném, hogy játékos legyen. Még át kell nézzem a tankönyveket, munkafüzeteket, tervezzek.

Hálás vagyok Istennek azért, ahogy eddig vezetett és gondot viselt rólunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...