2010. december 1., szerda

Advent

Nem is olyan könnyű egy új szokás "honosítása". Nem idegen számomra az advent. A karácsony előtti négy vasárnap az istentiszteletek mióta emlékszem az adventről, a várakozásról szólnak. De itthon nem volt semmi különös. Két évvel ezelőtt készítetettem a gyerekeknek adventi naptárt. Tavaly elmaradt. Idén utolsó percben készítettem el, előtte sokáig gondolkoztam: legyen vagy ne legyen. Olyat mint a múltkor, nem akartam. Akkor minden napra volt valami édesség és néha valami apróság a lányoknak. Így az idén egy jó gondolat, egy igevers vagy valami karácsony előtti feladat lesz egy papírdarabra írva és néha valami édes kellemes meglepetés. Szeretném ha megértenék, hogy az advent több, mint karácsonyvárás. Mert mi nem egy Kisjézust várunk. És nem csak karácsony előtt várunk. Nekem is elmélkednem kell ezen...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon értékes gondolatokat írtál le, mindig megállít a tisztasága. Én is ordítanám hangosan, hogy sokan meghallják, hogy miről kell szólnia. A gyerekeknél azt látom, hogy évről évre, egy-egy új dologgal, valami egy-egy kis értéket tudok becsempészni közéjük! Pl. az idén már senki nem sorolta orrvérzésig, hogy mit szeretne kapni!... és egyszerre mondták, hogy a legértékesebb ajándék, amit készítünk egymásnak.:o) ... és minden nap beszélünk a mi Megváltónkról. Mindig kicsiket lépkedünk előre, kicsiket... Mi 9 évesek vagyunk, a csomagokban pici az édesség és nagy a tartalom! (elsőben fordítva volt) Üdvözlettel: Erika

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó. Nekünk most alkalom adódott szegény gyerekeknek készíteni ajándékot. Így látjuk, mi milyen gazdagok vagyunk, és a gyerekek is odaadhatnak a játékaikból.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok :)!

    Én hideglelést kapok az advent_ minden_napján_legyen_valami_ajándék_vagy_édesség mozgalomtól. Ennek ellenére eddig nálunk is mindig az volt. Idén először álltam ki határozottan a véleményemért. Ennek kapcsán született Advent-falva :). Így is van mindennap ajándék, és miközben a kezünk jár hallgatjuk a Mesélő Bibliát, vagy beszélgetünk Jézusról, Máriáról, Józsefről,...
    Édesség meg amúgyis van elég, hiszen sokat sütünk együtt, ha többet ennénk nem csak én gurulnék a családban:)

    ui.: Elküldtem a díszeket, a postáskisasszonyt megkérdeztem, biztos jól címeztem e, az mondta igen:) Elvileg 3 munkanap és csenget a postás. Remélem örömötöket lelitek benne.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...