2010. december 23., csütörtök

Elkészültek a só-liszt gyurma díszek

Hetekkel ezelőtt kezdtük, itthon készített só-liszt gyurmából a lányok kiszaggatták a formákat.

Aztán hetekig száradt a tészta, néha megfordítottam. Múlt héten egyszer betettem süti sütés után a forró lerbe míg a ler kihült. Ma pedig megsütöttem őket, bár csak szárítani akartam, de elfeledkeztem róluk. De kisfestve akril festékkel egész elfogadhatóak lettek.
Amelyiken volt lyuk felkerült a karácsonyfára, mint ezek:
A lyuk nélküliekre kis mágneskocka került és a hűtőre tettük:
A sárga csillagot már leejtették a kicsik és elrepedt. Sőt a fiú leszedte a mágnest a hátáról, újra leesett és eltörött. De a többi túlélte a próbát. Ez nem játék, de lehet szép gyerekkészítette ajándék. A lányok majd döntenek a kis szépségek sorsáról.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...