2011. február 24., csütörtök

Micsoda idő!

Nem jön a tavasz. Micsoda havazásra ébredtünk!

Ezért mesehallgatós napot rendeztünk és meghallgattuk Berg Judit: Micsoda idő! meséjét. Nagyon szép volt! Végig meghallgatták a lányok. Jó volt, hogy nem látták a könyvet, így úgy képzelték el maguknak, ahogy akarták.
Aztán kértem tőlük egy rajzot is. A hallott meséből rajzoljanak valamit. Érdekes volt ugyanaz a tündér kétféleképpen :).

Közben Anita intenzíven olvassa a Kétévi vakációt. Ez a könyv nem volt érdekes, míg két fejezetet fel nem olvastam belőle a déli pihenő alkalmával. Azóta alig tudja letenni. Az érdekes könyveknek én csak az első lapjait jutok elolvasni...
Most újra találtam egy "nem érdekes"-nek bélyegzett könyvet ami már az első néhány oldal után érdekes lett. De még nem adom oda elolvsásra. Nekem is kell valami szépet és jót olvasni Móra Ferenctől.

1 megjegyzés:

  1. Jaj Betti! Nálunk is nagyon hideg van. Hóból kevesebbet kaptunk, de ilyen hideget utoljára decemberben, január elején éreztem. Nagyon várom a tavaszt! Erika

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...