2011. április 27., szerda

Könyvtározás, könyvek

Ma újra elmentünk a könyvtárba. Egész jól megy már a villamosozás, Csenge is szépen le mer lépni a lépcsőkön. A városban borzasztó a szemét, a por, nagyon sok teherautó jár a könyvár előtti úton. Ettől eltekintve jó volt, főleg a kicsiknek élmény a villamosozás.

Most ezeket választották a gyerekek, kivéve a matekos könyvet, mert azt én választottam.

S amit a múlkor kivettek, olvasottan vittük vissza, nem úgy mint a múlthónapiakat. Pedig már nem is gondoltam, hogy Anita nem talál magának érdekes olvasnivalót.
Pedig ezeket elolvasta:
Cseke Gábor: A tuskó.
Nagy Olga: Mesék Napkirály és Földtündér fiairól
Petre Luscalov: A hegyek fia. Ezt én is elolvastam, érdekes, izgalmas.
Csengének ez a bébis könyv tetszett :).

Lassan kezdem magam egyre jobban kiismerni a könyvtárban. Örülnék, ha nyelv szerint lennének a könyvek, de vegyesen vannak, magyar, német, angol, francia, és persze a román dominál. Tetszik nagyon, hogy bemehetünk a gyerekekkel a könyvespolcok közé, le lehet venni bármelyik könyvet, csak nem szabad visszatenni, hanem az asztalon kell hagyni. A kicsiket fékeznem kell, mert minden könyvbe belelapoznának. De sikerül őket leültetni, hogy nézegessenek, lapozzanak képeskönyvet, amíg mi Anitával kerestünk olvasnivalót. Nagyon szeretek a könyvtárban keresgélni, nézelődni. S a gyerekek is örülnek amikor azt mondom: "Ma elmegyünk a könyvtárba".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...