2011. október 28., péntek

Öltögetés

Régen mikor gyerek voltam, lehetett vásárolni a könyvesboltban olyan kartont, amire volt rajzolva valami, amit aztán ki lehetett varrni. Mostanában nem láttam ilyesmit. De kaptunk valakitől, akinek a gyerekei nem varták el kartonokat. Nem értek a varráshoz (szabás-varrás), valahogy kimaradt az életemből, kivéve a gombvarrás, beszegés, ilyesmi. A lányok mégis lassan rájönnek, hogy szép és kellemes is lehet az öltögtés.


Talán még nem késő több figyelmet és időt fordítani a kézimunkázás varrás részére, mert nagy kincs a varrni tudás. Egyben örökség is, amit én is mamámtól, édesanyámtól tanul(hat)tam (volna). Így hát igyekszem felelveníteni a etaminon varrás, hímzés, goblenezés, kötés, horgolás, makramézás emlékeit... Jó, hogy van még akit megkérdezni.

2 megjegyzés:

  1. ezt a kartonvarrogatást én is szerettem:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon örülök. Nekem nincs semmi karácsonyi témájú s a gyerekek akkora lendülettel varnak. A napokban elküldöm a címem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...