2013. április 25., csütörtök

pillanatkép

A kisebbek közül az egyik nagyon szereti a virágokat.


Tulipánokat kaptunk egy este. Gyorsan vzába tettem őket. Reggel szomorúan vettük észre, hogy szegények alig élnek, lekókadtak. Azonnal eszembe jutott, hogy lehet sokat voltak víz nélkül, s este nem vágtam le egy kis darabot a szárukból. Gyorsan megpróbáltam megmenteni a virágokat. S persze magyarázatot is kellett adnom, miért vágok a virág szárából, s ha vízban áll a virág miért kókadt. Elővettem a biológia képes szótárt s reggeli közben megnéztük, megbeszéltük, hogyan táplálkoznak a virágok.

Hát nem épp elsős szintű volt a magyarázat. Nagyon meg is lepődtem a kérésen, hogy még meséljek a növényekről. Közben a virágok feléledtek, száruk, leveleik kiegyenesedtek.

Csodálatos a világ, amit Isten teremtett, s milyen nyitottak a gyerekek a Teremtő csodáira!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...