2014. március 5., szerda

Lego

Időnként egy-egy játék kedvenccé válik. Gyakrabban előkerül, mint más játékok. Egy ideig.
Most ilyen a Lego. Pár éve vettük az első dobozt, majd egy másodikat. Reméltem, tetszeni fog a gyerekeknek és sokat fognak játszani vele. Tetszeni tetszett, de nem gyakran vették elő. Néha, ha láttam, hogy keresik, mit is csináljanak, ajánlottam is, hogy legózzanak, de általában nem volt kedvük hozzá. Gondoltam már arra is, hogy kár volt megvenni. Aztán egyszer csak rákattantak s újra és újra előveszik és vége-hossza nincs a legózásnak. S nem egyszer nem volt elég az építőelem. S ami nagyon tetszett, hogy a legkisebbet sem zárták ki a játékból, ha már felébredt s átment a nagyokhoz, pedig ő inkább csak felfedez és ront-bont.



S persze tanulni is lehet vele.

1, 2, 3, 4 t többféleképpen kirakva:



10 többféleképpen kirakva:


Legóról még itt írtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...