2010. december 22., szerda

Ünnep előtt

Egy zsúfolt, de nyugodt napunk volt.
Anitának reggel orgonaóra majd próba szentéstre: énekek és jelenet. Ez idő alatt a városban bóklásztam (értsd kikpacsolódtam: nézelődtem, vásároltam). És Anitára várván kicsit beszélgettem kedves emberekkel. Aztán egy jót sétáltunk hazafele, mert napos, meleg idő volt. Mindenütt olvad a hó.
Délután pedig tehnika órát tartottunk, mert hétfőn kaptam pár ötletet a karácsonyi készülődéshez.
Ilyen ajándékkísérő kártyákat készítettünk.
Komoly munkát, figyelmet ígényelt a lapok kivágása, ragasztása, hajtogatása. És jó volt együtt dolgozni.
S végül este felállítottuk a karácsonyfát, félig meddig fel is díszítettük.

Még van egy adag mézeskalács amit ki kell díszítsünk. A csokimázas mézeskalács elfogyott.
És még ott vannak a só-liszt gyurmából készített díszek, ki kell őket festeni és azok is felkerülhetnek a fára.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...