2011. március 14., hétfő

Úgy tapasztalom,

hogy amikor engem gondok nyomasztanak, akkor nehezebben megy a tanulás, illetve nem sikerül olyan jól megszervezni, olyan jól haladni, mint szeretném. Ilyenkor látom azt, hogy milyen sokat is kaptunk Istentől. Az egészség természetes addig, amíg megvan.

Azért nem tétlenkedünk, csak kicsit lassaban haladunk.

Közben örülünk a tavasznak.
Néha sütizünk. Anita szeret segíteni. Ez beszámít tehnikánál?
Ez a román nyelv!
Újra bevezettem a déli alvást a középsőnek. Nehéz elaludni délután, alvás nélkül viszont nehéz a délután, az este. Jobb egy kis pihenés. Ilyenkor, míg a kicsik alszanak, nyugodtan tudunk tanulni, olvasni.
Hol vagy kis mester?
Rájöttem újra arra, hogy több klasszikus zenét kell hallgassunk.

És keresem a módját az itthon tanulásunk nyilvántartására. Próbáltam már így is úgy is. Ez is egy kis munka. Kell-e tudjam visszanézve mit mikor tanultunk? Mely feladatokat oldottuk meg? Mely témáról beszélgettünk? Mennyire legyen részletes haladásunk lejegyzése? Arra már rájöttem, hogy ez a nyílvános blog erre nem alkalmas. Eddig egy füzetben vezettem a haaldásunk, ott terveztem. Most próbálkozom a számítógépen vezetni. Ez tanulás, gyakorlás nekem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...