2016. július 1., péntek

Cica, játék, könyvek

Már majdnem két hete magunkhoz vettünk egy kiscicát. Tehát mondhatom, hogy kiscicával kezdtük a vakációt. Nagyon aranyos, játékos. Örülünk neki.


Azt hiszem már említettem, időnként előkerül egy-egy játék, ami rövid ideig megunhatatlannak tűnik.
Most ilyen a Capital+ és a Ki nevet a végén, utóbbiban a legkisebb is részt vesz.


E heti könyvek, amiből felolvastunk:


1. "Eseteink", pszihológus szerzők írták, már rég olvastam. Itt találtam érdekes esetleírást, hogyan hat a reggeli gyümölcslé és általában az édesség a gyerekekre, miért lesznek hisztisek, kezelhetetlenek úgy másfél órával azután, hogyan hat rájuk a cukor és inzulin. Saját tapasztalatom is van ebben, mert az olvasásból nehezebb okulni, mint a saját tapasztalatból. Mivel a magyarázat elég érthető, ezért én -nevelői szándékkal - ezzel traktáltam a gyerekeim.

2. "Gézengúzok" - részlettel szórakoztatott az egyik gyerek.

3. "Arany őrség" - újból szívmelengető olvasmány, nem csak szórakoztat, de tanulságos.

4. "Gól'"- még mindig foci, és foci és foci. A múlt heti könyv folytatása.  A felolvasás után meg is néztük a stadiont, amiről olvastunk és a virtuális sétát tettünk a Rio de Janeiro Maracana stadionjában és körül. Érdekes volt.

5. "Zöld orr", történet a famanókról, szép színes képekkel, és szívhez szóló üzenettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...